Montes Claros2205 paip baja stainless steelJangkaan pembangunan yang stabil

masa pelepasan:2022-10-10 10:04:52 Pengguna pos:717HP127443542 Paparan halaman:278

Petua teras:Montes Claros,Laras nisbah unsur bentuk austenit kepada unsur bentuk ferrit dalam besi untuk membuatnya mempunyai struktur fasa dua au

Laras nisbah unsur bentuk austenit kepada unsur bentuk ferrit dalam besi untuk membuatnya mempunyai struktur fasa dua austenit + ferrit, di mana ferrit mengandungi % - %. Struktur fasa dua ini tidak mudah untuk menghasilkan kerosakan antar-granular.

Keterangan produk baja tidak stainless dua kali: baja tidak stainless ini mempunyai resistensi corrosion yang baik dalam solusi karbamat urea dan resistensi cracking corrosion tekanan tinggi dalam persekitaran klorid. Pada masa yang sama, besi stainless duplex mempunyai sifat mekanik yang baik dan boleh digunakan dalam pembinaan tanaman dengan keperluan keselamatan tinggi.

Montes ClarosKeperlawanan korosion dari besi stainless duplex, yang digunakan secara luas dalam banyak media, lebih baik daripada daripada besi stainless austenitic biasa l, sementara besi stainless super duplex mempunyai perlawanan korosion yang sangat tinggi. Dalam beberapa media, seperti asid acetic dan asid formic, ia bahkan boleh menggantikan besi stainless austenitic legasi tinggi dan juga legasi tahan korosion.

Proses produksi paip baja beku tidak stainless A. persiapan baja bulat; b. Panas; c. perforasi berguling panas; d. Memotong kepala; e. Pemilihan; f. Grinding; g.; h. Rolling sejuk; i. Penghinaan; j. Perubahan panas solusi; (Keadaan yang demikian ialah) orang-orang yang tetap teguh; l. Pemotongan saluran; m. Pickling; n. Pemeriksaan produk selesai.

KurdjaliBesi yang tidak staf mempunyai dua klasifikasi: satu dibahagi menjadi besi yang tidak staf krom dan besi yang tidak staf nikel krom mengikut ciri-ciri unsur legu; Yang lainnya dibahagi menjadi m besi stainless, f besi stainless, besi stainless, dan A-F besi stainless duplex menurut mikrostruktur besi dalam keadaan normal.

Kerekatan tekanan (SCC) merujuk kepada kerekatan yang disebabkan oleh tindakan kombinasi tekanan tekanan tekanan (terutama tekanan tekanan) dan kerosakan besi yang tidak berduri austenitik Besi stainless austenitic cenderung untuk tekanan korosion dalam media korosif yang mengandungi ion klorid. Apabila kandungan Ni mencapai % - %, ia adalah perusahaan jangka panjang yang terlibat dalam plat steel stainless,Montes ClarosPipa baja tanpa selai besi tanpa selai, coil steel stainless, tali steel stainless dan paip steel stainless. Selamat datang untuk berkonsultasi. Tenderasi tekanan korosion bagi besi stainless austenitic adalah sangat besar. Teruskan meningkatkan kandungan Ni kepada ~ %, dan cenderasi korosion tekanan secara perlahan-lahan menurun sehingga ia hilang.

Keterangan produk baja tidak stainless dua kali: baja tidak stainless ini mempunyai resistensi corrosion yang baik dalam solusi karbamat urea dan resistensi cracking corrosion tekanan tinggi dalam persekitaran klorid. Pada masa yang sama, besi stainless duplex mempunyai sifat mekanik yang baik dan boleh digunakan dalam pembinaan tanaman dengan keperluan keselamatan tinggi.


Montes Claros2205 paip baja stainless steelJangkaan pembangunan yang stabil



Ion klorid wujud dalam persekitaran perkhidmatan. Ion klorid wujud secara luas,Montes ClarosPipa besi tanpa tahi, seperti garam, keringat air laut, angin laut, tanah, rust yang mengapung putih besi dan sebagainya. Besi yang tidak berdiri berkorban dengan cepat di hadapan ion klorid, terdapat keperluan untuk persekitaran perkhidmatan dari besi yang tidak rusak, dan diperlukan untuk menghapuskan debu sering dan menyimpannya bersih dan kering. (dengan cara ini, kita boleh berikan dia penggunaan & ldquo; yang salah & rdquo;) terdapat contoh di Amerika Syarikat: sebuah perusahaan menggunakan bekas oak untuk mengandungi penyelesaian yang mengandungi ion klorid. bekas telah digunakan selama hampir tahun. Generasi ke- abad lepas rancangan untuk menggantikannya. Kerana bahan oak tidak cukup modern, bekas bocor disebabkan kerosakan hari selepas ia diganti dengan besi yang tidak stainless.

Status penghantaran struktur karbon: dihantar dalam rawatan panas (mengangkut, normalisasi, temperamen selepas normalisasi temperamen suhu tinggi).

Pipa besi tidak berdiri adalah jenis besi putaran panjang yang luas, yang digunakan dalam saluran paip transmisi industri seperti minyak, industri kimia, rawatan perubatan, makanan, industri ringan alat mekanik dan bahagian struktur mekanik. Selain itu, berat adalah relatif ringan. Ia menyediakan L paip besi tidak berdiri, s paip besi tidak berdiri dan L paip besi tidak berdiri untuk masa yang lama. Ia adalah markah lama , dengan keuntungan dalam harga dan kualiti yang dijamin Ia juga digunakan secara luas dalam menghasilkan bahagian mekanik dan struktur teknik. Ia juga biasanya digunakan sebagai perabot, peralatan dapur, dll.

Jabatan jualanBesi daun daun austenitic mempunyai tahan yang baik terhadap kerosakan seragam, tetapi masih ada masalah berikut dalam tahan kerosakan setempat: kerosakan antar-granular dari besi daun daun austenitic. Besi daun daun austenitic akan mempunyai kerosakan antar-granular apabila ia tetap hangat pada ~ [UNK] atau sejuk perlahan-lahan. Semakin tinggi kandungan karbon semakin besar kecenderungan kerosakan antar-granular. Selain itu, kerosakan antar-granular juga berlaku di zon yang terkena panas penyerakan. Ini disebabkan hujan CrC yang kaya di sempadan biji. Kawasan krom miskin terbentuk dalam matriks sekeliling, yang disebabkan oleh kerosakan sel utama. Fenomen kerosakan antar-granular ini juga wujud dalam besi stainless ferritik yang disebut di atas.

Pipa besi tanpa stainless dan peralatan penghantaran air untuk pengangkutan cair seperti air dan gas adalah bahan pembersihan air as as maju di dunia. Mereka mempunyai prestasi anti-korrosion yang kuat, yang tidak boleh dibandingkan dengan paip besi liat,Montes Claros316L koil baja tidak stainless, paip besi karbon dan paip plastik.

Model & mdash; Selepas itu, besi kedua yang digunakan secara luas terutama digunakan dalam industri makanan dan peralatan bedah. Molybdenum ditambah untuk mendapatkan struktur khusus yang melawan corrosion. Kerana ia mempunyai resistensi korosi klorid yang lebih baik daripada ia, ia juga dibuat & ldquo; Marine Steel & rdquo; Untuk digunakan. SS biasanya digunakan dalam unit pemulihan bahan bakar nuklear. Grade stainless steel generally meets this application grade.


Montes Claros2205 paip baja stainless steelJangkaan pembangunan yang stabil



Setelah menetapkan suhu besi cair di stesen letupan argon, ia ditangkap ke meja putaran ladle untuk melempar terus menerus.

Perbaikan kualitiBesi yang tidak staf mempunyai dua klasifikasi: satu dibahagi menjadi besi yang tidak staf krom dan besi yang tidak staf nikel krom mengikut ciri-ciri unsur legu; Yang lainnya dibahagi menjadi m besi stainless, besi stainless, dan A-F besi stainless duplex menurut mikrostruktur besi dalam keadaan normal.

Apabila memilih paip bekalan air dari baja stainless steel, perhatikan dengan hati-hati sama ada permukaan paip bersinar, rosak dan hancur, dan perhatikan sama ada potongan itu bersinar. Jika fenomena ini berlaku, ia patut dipertimbangkan dengan hati-hati.

Bahan-bahan mentah -- pemisahan garis -- pembuatan paip yang terweld -- rawatan panas -- Pembetulan -- penyesalan -- perbaikan akhir -- pemicu -- Ujian Hidrostatik -- Inspeksi (cetakan serpihan) - pakej -- penghantaran (penyimpanan) (paip untuk pipa industri paip terweld).

Montes ClarosPulihkan kualiti paip baja inox, kami berjanji & ldquo; krom dan nikel & rdquo; Hukuman untuk palsu dan menyediakan laporan pemeriksaan kualiti dan sijil kesesuaian.

Besi daun daun austenitic mempunyai tahan yang baik terhadap kerosakan seragam, tetapi masih ada masalah berikut dalam tahan kerosakan setempat: kerosakan antar-granular dari besi daun daun austenitic. Besi daun daun austenitic akan mempunyai kerosakan antar-granular apabila ia tetap hangat pada ~ [UNK] atau sejuk perlahan-lahan. Semakin tinggi kandungan karbon, semakin besar kecenderungan kerosakan antar-granular. Selain itu, kerosakan antar-granular juga berlaku di zon yang terkena panas penyerakan. Ini disebabkan hujan CrC yang kaya di sempadan biji. Kawasan krom miskin terbentuk dalam matriks sekeliling, yang disebabkan oleh kerosakan sel utama. Fenomen kerosakan antar-granular ini juga wujud dalam besi stainless ferritik yang disebut di atas.

Rawatan penyelesaian. Tujuan utama pemadaman air selepas memanaskan besi ke ~ [UNK] adalah untuk melepaskan karbid dalam austenite dan menjaga keadaan ini pada suhu bilik, sehingga perlawanan korosion besi akan meningkat jauh. Seperti yang disebutkan di atas, untuk mencegah kerosakan antar-granular, rawatan penyelesaian solid biasanya digunakan untuk melepaskan CrC dalam austenite dan kemudian sejuk dengan cepat. Pendingin udara boleh diadopsi untuk bahagian, dan pendinginan air biasanya diadopsi.

Hak cipta dan notis:
1. Montes Claros2205 paip baja stainless steelJangkaan pembangunan yang stabil yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat Montes Claros2205 paip baja stainless steelJangkaan pembangunan yang stabil, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan Montes Claros2205 paip baja stainless steelJangkaan pembangunan yang stabil adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian Montes Claros2205 paip baja stainless steelJangkaan pembangunan yang stabil mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

MontesClarosmengesyorkanberita
MontesClarosBerita terkini